Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Sapphire RX 7900 XT Pulse: Slabší ray tracing, ale bez něj se cenově srovnatelná GeForce ve hrách nechytá. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 29. 4. 2023 1:38

    Saruman (neregistrovaný)

    jenže RT je docela zajímavá funkce. Navíc NV aktivně integruje, takže staré hry jako Quake či Portal vypadají lépe a jsou to updaty zdarma. Co nabízí AMD krom chabé odezvy na průkopnické technologie NV? Obávám se že nic, prostě jsou jen ti "následující". Obdobné to bylo s teselací kterou doháněli snad tři generace. Naopak výpočetní režim v GCN krom vlajkové lodi Ashes of Singularity prakticky upadl v zapomnění či se používá v kosmetické formě. Jediné co se výrazněji prosadilo je FreeSync což není nic co by bylo klíčovou featurou kvůli které se rozhoduje při nakupování. Vulkan jako reakce na nedoladění DX11 také jen přežívá, opět nic co by svět 3D aktivně posouvalo, je to užitečné multiplatformní rozhraní ale tak nějak dost stagnuje. Kdo si dnes vzpomene na nadstandartně vybavené Radeony Grenada 8GB - nejenže upadly v zapomnění ale i sám výrobce je aktivně vyřadil z podpory ikdyž hw sám o sobě by stačil i vůči novějším gpu Polaris (které navíc vyspěly prakticky až ve třetí generaci RX 590) - a tím se vracím k argumentu jak mnozí používají že 20 GB je prostě pojistka do budoucna - vezměte si ale příklad s Radeonů Grenada, až AMD začne mít pocit že mohou výrazněji parazitovat na nových grafikách tak jednoduše zařízne podporu. Grafiky AMD nejsou levnější a nepadají jim ceny rychleji bezdůvodně....