Odpovídáte na názor k článku Sapphire RX 7900 XT Pulse: Slabší ray tracing, ale bez něj se cenově srovnatelná GeForce ve hrách nechytá. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Jako tvůj komentář stojí za přečtení a závěr jsi udělal správný, jen jsi některé věci úplně nepojmul. Například zcela klíčová funkce FreeSync, kde to AMD zvládla na jedničku a je to velký pokrok, nám může být příkladem, ale třeba pro Vulkan, který také zmiňuješ, platí to stejné.
Co se stalo? AMD vymyslela FreeSync, super funkci, kterou musí podporovat i monitor, ale tam je integrace tak jednoduchá, že to zvládli snad všichni výrobci. NVidia vymyslela GSync, funkce je podobná, ale implementačně drahá, takže se prosadilo řešení od AMD. Co na to NVidia? Okamžitě to integrovala a dneska ti na FreeSync monitorech ta funkce běží i s GeForce grafikama.
Ale nejen AMD má úspěchy s novýma "fýčurama". I NVidii se povedla skvělá vychytávka - raytracing, RT je na grafikách NVidie skvělé, kdežto na grafikách AMD vcelku o ničem a tady právě přichází ten kámen úrazu. Místo, aby to AMD co nejrychleji integrovalo také, tak RDNA2 nic, RDNA3 nic a že by to mělo přijít v RDNA4 také nic nenasvědčuje. AMD zase zaspalo dobu.