Není jisté, co bylo na hře tak drahé, poněvadž rozměrů a možností nezpochybnitelně obřího světa v Grand Theft Auto nedosahuje. Prý se možná jedná o rozpočet na více dílů, neboť vývojový tým Bungie podepsal s Activisionem smlouvu na celých deset let. Destiny bylo od začátku zamýšleno jako celá série, nikoli pouze jeden titul.
Během prvních pěti dní už první díl Destiny do kasičky vydavatele nasypal 325 milionů dolarů. Activision s úspěchem počítal, proto do obchodů při začátku prodejů odeslal kopie hry v hodnotě 500 milionů dolarů. A očividně nebude problém s tím, že by se týdny válely bez povšimnutí na policích.
Vlažná hodnocení a recenze naznačují, že skutečně velká suma putovala nikoli do samotného vývoje, ale marketingu. A kampaň podle všeho zabrala na výbornou. Destiny se stalo držitelem rekordu – více nová značka totiž nikdy v historii neprodala. Hráči během prvního týdne strávili ve virtuálním světě už 100 milionů hodin.
Zdroj: Activision via WinBeta