Přes 40 % obratu firmy tvoří reklama ve vyhledávači (Sklik). Třetinou se na něm podílí display reklama na obsahových službách Seznamu (Novinky, Stream, Super atd.). Zbylých přibližně 20 % tvoří inzerce na oborových serverech (Sreality.cz, Sauto.cz, Zboží.cz atd.) a v katalogu Firmy.cz.
„Naší obrovskou výhodou je, že peníze, které vyděláme, můžeme opět použít na rozvoj a inovace ve firmě. Soustředíme se nejen na rozšiřování nabídky reklamních formátů, ale i na modernizaci technologií. Neustále rozšiřujeme řady programátorů a výzkumníků, abychom mohli inovovat naše služby nejen po stránce produktové, čehož si všimne každý běžný uživatel, ale i po stránce technologické. Stále více našich služeb je postaveno na technologiích jako nodejs, reactjs, angularjs, ima.js a podobně,“ komentuje výsledky Pavel Zima, generální ředitel Seznam.cz.
„Hledáme ty nejrozumnější cesty, jak k lidem dostávat ten nejzajímavější obsah, jaký pro ně na internetu v danou chvíli je. Tím naplňujeme i původní myšlenku, která stála u zrodu společnosti Seznam.cz před 20 lety,“ dodává Zima.
Zdroj: Seznam