To hlavní ale zůstává. Na základní stránce Seznam upozorňuje na čtyři top produkty a velký důraz klade na vyhledávač. Detaily produktů jsou zase přehledně rozkouskovány do jednotlivých bloků (popis, kde koupit, parametry, návody, recenze…), mezi kterými se můžete posunovat rolováním stránky nebo kliknutím na osu v levém panelu.
Na hlavní stránce Seznam nahradil ikonky kategorií za fotografie a celkově grafiku trochu zmenšil. Ve výpisu kategorií se pak nově nachází tři vybrané (nejžádanější) produkty rozdělené do tří cenových hladin (lidovka, dostupné všem, pro náročné). Ve výpisu produktů přibylo filtrování podle výdejních míst a počet zobrazených e-shopů ve výchozím stavu se rozrostl z pěti na sedm. Celý web je také responzivní, takže se umí přizpůsobit mobilu a tabletu.
Postupně Seznam k produktům přidává i návody a jiné příručky v PDF a chystá podporu videorecenzí. E-shopy zase dostanou novou administraci. Seznam mj. slibuje výraznější spolupráci s ostatními službami Seznam.cz (například vylepšené fulltextové hledání přímo na Zboží.cz). Tedy co, co už nabízí Google a co Heuréka a spol. velmi těžce nesou.
Zdroj: Seznam