Seznam ukradl Googlu slogan, nebo je to naopak?

11. 1. 2011

Sdílet

 Autor: Redakce

Seznam – najdu tam, co neznám. Google – najdu tam, co hledám. Tento vtípek už koluje sítí sedm let. Starý slogan Seznamu nakonec ve svůj prospěch otočila i česká pobočka Googlu, která na svém blogu měla rovněž uvedeno heslo „Google – najdu tam, co hledám ;)“ (viz archive.org).

Jenže český Seznam už zítra spouští novou kampaň včetně televizní reklamy, heslem bude zase recyklované motto „Seznam – najdu tam, co hledám“.

Seznam – najdu tam, co hledámNová kampaň Seznamu, zdroj: Seznam

„Internet byl tehdy neznámým prostředím a tomu také odpovídal slogan Seznam… najdu tam, co neznám. Nyní už je ale internet pro většinu lidí něčím, bez čeho by se neobešli. Stal se pro nás zdrojem všeho, co zrovna hledáme. Změna sloganu je proto jen reakce na internet současné doby,“ říká Pavel Zima, generální ředitel Seznam.cz. 

Seznam – najdu tam, co hledám

ICTS24

Seznam si tento slogan registroval už na jaře 2010, u Googlu to lze asi vyloučit, když jej použili pouze na blogu a ještě k tomu s ironickým smajlíkem. Zarážející je spíš to, že Seznam nevymyslel nic nového a ten starý se navíc i lépe rýmoval. Aby toho nebylo málo, na blogu Pooh.cz se ještě PR ohrazují, že jejich slogan je originální. Takže lžou a ještě si to neumí přiznat. Byť Google taky „kradl“, nedělal kolem toho takový týatr.

Zdroj: Seznam