Reklamní systém Sklik měl loni na svědomí více než 40 % tržeb. Třetina příjmů pochází z display reklamy, tedy bannerů a videa umístěných na Seznamu i oborových webech (Novinky, Sport, Super, Stream atd.). Zbylých 20 % Seznam utržil díky inzerci na specializovaných webech (Sreality, Sauto, Zboží) a skrz katalog Firmy.cz.
„Opět se potvrdilo, že se nám vyplácí inovace v reklamním systému Sklik. Tržby za rok 2014 nám v něm vzrostly o téměř 21 %. Inovovali jsme ale i formáty a reklamní pozice v klasické display reklamě a i příjmy z ní meziročně vzrostly, konkrétně o 10 %. Nejrychleji přitom rostly příjmy na službě Sport.cz (meziroční nárůst přesáhl 45 %). Daří se nám tedy nejen na poli inovací produktů, ale i obchodně,“ uvádí k výsledkům Pavel Zima, generální ředitel Seznam.cz.
Zdroj: Seznam