Všechny otázky z těch tzv. rýpavých jsou pro spotřebitele svým způsobem důležité . Ale položené touto formou zástupcům WD nebudou nejspíš zodpovězené a schůzka bude ukončena .
Nemusíme zacházet do daleké minulosti a stačí nahlédnout do rozhovoru se zástupcem nVidie , jak se mu mazal med kolem huby a nic nám vlastně neřekl . Kromě marketingových kidů za které je placen . O mazání medu se skrytě mluví až v diskuzi pod článkem (to bylo jen na okraj jako ukázka)
Ale zkuste zformulovat záludnou otázku nebo jejich řadu tak aby tito placení odpovídači blábolů a marketingových kidů nepostřehli tak rychle kam redaktor míří a podřekli se .
Na tyhle otázky by možná nebylo špatné najmout profesionálního novináře . Pořádného zarpultilce a rýpadlo . Protože nemůžete očekávat něco takového od zdejších redaktorů . Káleli by si do vlastního hnízda .