Aukro je naprosto NE-intuitivní systém spoléhající se na fakt, že uživatel bude nejdříve studovat manuál a pak teprve bude systém "správně" používat. Mnozí uživatelé (včetně mě) berou ale manuál do ruky až na poslední chvíli a tak na začátku používání nasekají spoustu chyb, které znervózňují samotné uživatele v roli kupujících tak i prodejce. Je to proto, že uživatelé jsou už navyklí na procesy z jiných elektronických obchodů a Aukro zde přináší naprosto jiný a odlišný koncept. Nejzásadnější specialitou je fakt, že chybí jednoznačná upozornění na to CO UŽIVATEL ZROVNA DĚLÁ v průběhu procesu nákupu. Nový uživatel tedy obvykle neví, že po kliknutí na tlačítko "kup teď" a stisku "další" již nakoupil a nemůže očekávat nějakou sumarizaci procesu a potvrzení operace až po zadání adresy a upřesnění detailu nákupu jak je obvyklé u objednávkových systému elektronických obchodů. Po odeslání poslední stránky formuláře s adresou tedy očekává nějaké potvrzení ale toho se nedočká. Systém obvykle i na poslední stránce hlásí chyby svědčící o tom, že upřesnění nebylo odesláno protože se na stránce vyskytuje nějaká chyba. Z tohoto důvodu nezkušený uživatel nevnímá transakci za dokončenou a realizuje proces ještě jednou. Nakonec zjistí, že nakoupil jednu položku i NĚKOLIKRÁT. Transakce nejdou stornovat a pokud tedy uživatel nezaplatí jeden výrobek chybně koupený několikrát, dostane automaticky trestné body, které mohou vyústit v blokaci účtu. Toto je pochopitelně jen jedna ze specialit, nad kterými lze kroutit hlavou. Je běžné, že Vám např. Aukro něco napíše ve vztahu k určité transakci s prodejcem ale odešle to z e-mailu prodejce a ne z e-mailu Aukra. Divné ale nechme to být. V principu je Aukro velmi šikovný systém ale dle mého názoru jde o systém v mnohém nedotažený. Správci a programátoři webu jsou dle mnohých ohlasů velmi tvrdohlaví a na dobře míněnou kritiku reagují podrážděně bez sebemenší ochoty něco změnit.
Změnu udělal někdo kdo totálně nerozumí problematice. Udělat takovou "prasárnu" a dát všechna CPU do jedné grupy, to může udělat jen nějaký rádoby manager, rozhodně né člověk co dané problematice rozumí. Kdy už konečně nastane doba kdy podobní lidé se nebudou "starat" o věci kterým nerozumí? Aukro si totálně zazdilo kategorii výpočetní techniky, protože to neni jen sekce CPU ale i sekce GRAFICKÉ KARTY. AGP a PCIe jsou v jedné kategorii. Gratuluji AUKRU k tomuto kroku. Asi se nikdy nedozvíme kdo tento "skvělý" nápad měl. Ale člověk z oboru to jistě nebude.
Krom toho taky zrusili funkci upozorneni na konec aukce, kde si uzivatel mohl zvolit interval pred koncem aukce, kdy mu prisel informacni e-mail. To se taky v diskuzi na aukru hodne resi.
Nejvetsim prusvih je v teto veci fakt, ze aukro udalo jako zaminku pro tuto zmenu fakt, ze "funkce nebyla dostatecne vyuzivana". Vzhledem k silnym hlasum z diskuze a i osobnim zkusenostem mohu potvrdit, ze takove tvrzeni se realite neblizi ani trochu :(
Mnoho stovek internetových aukcí naleznete na http://aukce-online.info/ , včetně vyhodnocení nejlepších mnoha tisíci navštěvníky.
mozna je to prave naschval, stejna vec jako kdyz jdete do obchodu pro pecivo, taky ho najdete AZ NA DRUHEM KONCI a musite cely obchod projit, pokud je tedy spravne postaven a usporadan, ale uprime nastvalo me to, shanim jednu kartu do AGP a ted musim koukat na 15 karet do PCI-E a jednu pak vidim do AGP no zkratka opravdu na