Mám od poskytovatele internetu zdarma IPTV (SledovaniTV), bohužel kanály stanice NOVA nechala NOVA ze seznamu vyndat, alespoň ve webové verzi (v aplikaci pro Smart TV NOVA funguje, ale já sleduju TV jen na druhém monitoru PC). Takže už jsem asi 3 roky neviděl nic ze stanice NOVA a víte co? Nechybí mi to ani v nejmenším.
Docela se divím, že se tímto krokem NOVA připravuje o sledovanost, ale co mám dalších 60 jiných kanálů.
Skylink zrušil možnost přeskočit reklamu na stanicích TV Nova. Blíží se konec přetáčení u IPTV?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Na Reklamy se NEDÍVÁM !
Nepotřebuji radit, co si koupit .
Jsem Svéprávný .
Nakupuji podle Aktuální Potřeby !
Filmy Sleduji z Externího HDD na své Filmotéce . (bez Reklam)
Přidávám Filmy z Ulož to, nebo Torentu .
Občas to přeformátuju na vhodnější formát .
Jsem sám Sobě TV operátorem a bez reklam !
Okoukal jsem to .
Reklama je přežitek a Ztráta Času !
jakej to má smysl? Že si to nastřádáš a ke konci filmu si odejdeš nakoupit do supermarketu, děcka vyzvedneš, uděláš si večeři, povečeříš, vykoupeš se, uložíš děti spát a pak příjdeš k televizi a skončí poslední reklama a v pohodě se dodíváš?
A pak se diví že existují piráti, kdy můžeš celej snímek shlédnout bez pitomých reklam.
Není náhodou skylink placenej? Tak na co tam jsou reklamy?
Život je příliš krátkej aby někdo sledoval reklamu.
Kvalitní produkty reklamu nepotřebují.
Jen šmejdské věci potřebují pořád nějakou reklamu aby se prodávali.
Jenže polovina lidí jsou dementi, tihle dementi si pořídí skylink, protože ostatní lidi kašlou na nějakou televizi a nebo televizi ani nemají. Takže už to že máte televizi od těchto poskytovatelů o vás vypovídá, že jste dement. Což je pro reklamní manažery magnet, to co potřebují, masu ovcí a dementů, kterým pustí reklamu, oni se na ni podívají a jdou si ten krám koupit. A protože jim začli klesat zisky a pohrozili že přestanou platit za reklamu na skylinku, tak skylink honem přispěchal s blokováním reklamy. Taky to je metoda popsaná v knížce : "zbraně vlivu", kde vám prodejce nabídne něco zadarmo, v tomto případě přeskakování reklamy, a jakmile je dostatečný počet ovcí na tuto věc zadarmo nalákán, je mu potom to zadarmo zpoplatněno, v tomto případě nemožnost přeskočit reklamu ze které má pak skylink víc peněz.
Nebuďte jako ovce a dementi.
Brilantní dedukce, jen s malilinkou nepřesností - za tu reklamu platí inzerenti stanicím, které ji vysílají: v tomto případě Nově. Skylink je pouze zprostředkovatel přenosu k divákovi a i když je to taky vyčůraný spolek, tentokrát je v tom nevinně a pouze přistoupil na požadavek Novy, která možná jinak hrozila stažením kanálů z IPTV Skylinku.