Skype for Business má konkurenci. Za komunikační službou Chime stojí velký Amazon

14. 2. 2017

Sdílet

 Autor: Redakce
Na co vsadí Amazon? Bude jeho produkt atraktivnější ve srovnání s dosavadními hráči?
Amazon

vstoupil na pole komunikačních služeb. Chime je dle jeho slov služba transformující online schůzky, přičemž k jejím výhodám má patřit bezpečnost a jednoduchost. Z toho jste již patrně pochopili, že se služba cílí primárně na profesionální a podnikovou sféru. Amazon chce oslovit ty, kdo nejsou šťastní z komplikovaných a komplexních řešení. Používání by mělo být maximálně jednoduché od nasazení až po používání.

Schůzku můžete naplánovat, přičemž začne na čas a může se k ní kdokoli v průběhu snadno připojit. Není dokonce ani nutné mít účet, stačí zadat identifikátor schůzky. Amazon láká rovněž na vysokou kvalitu audia i videa, nabízí možnost tlumit šum na pozadí. Kromě přenosu hlasu a obrazu služba obligátně podporuje chatovací místnosti, posílání souborů, ale také sdílení obrazovky. Podporovány jsou platformy Windows, macOS, z mobilních pak iOS a Android.

ICTS24

V základní verzi je Amazon Chime zdarma. Podporuje však jen hovory maximálně ve dvou lidech a chybí mu funkce jako sdílení obrazovky. Firma nabízí i dva placené tarify, přičemž Plus stojí 2,5 dolaru měsíčně za každou hlavu a Pro vás vyjde na 15 dolarů za každého jedince. Více informací najdete na webu chime.aws.

Pro srovnání, Microsoft nabízí za 12,5 dolaru měsíčně kromě Skype for Business pro každého uživatele či uživatelku kalendář, 50GB e-mail, 1TB cloudové úložiště, kancelářský balík Office a další nástroje. Má Amazon šanci na úspěch?