Potvrdilo se, že slevy jsou pro uživatele skutečně velkým lákadlem a prodeje zdvihnou o stovky procent. Překvapením ale je, že slevy fungují hlavně na majitele iPhonů. Prodeje se u smartphonu zdvihnout přibližně o 1665 % během pěti dnů. Uživatelé tabletu iPad jsou mnohem střízlivější k výhodným nabídkám, zde se prodeje zvýšily „jen“ o zhruba 870 %.
Že se slevy vyplatí i vývojářům, ukazuje další srovnání. Podle něj totiž zvýšený zájem o aplikaci trvá i po navrácení původní ceny. Vše je tentokrát přehledně zobrazeno v grafu, jednotlivé sloupce označují růst po třech, pěti a sedmi dnech. Zde už jde nárůst vysvětlit jen velmi těžko, ve většině případů se ale týká příjmů z mikrotransakcí.
A zájem o dříve zlevněné aplikace klesá mnohem pomaleji, než byl počáteční růst. Distimo tvrdí, že po pěti dnech klesá zájem 46 % u iPhonů a 57 % u iPadů.
Jak jste na tom vy? Čekáte na slevu u vybrané aplikace, nebo se na cenu většinou neohlížíte?
Zdroj: Appleinsider