Snapchat hledá zdroj příjmů. Uvažuje o reklamách, videích a zpravodajství

22. 8. 2014

Sdílet

 Autor: Redakce

Jistě znáte Snapchat, párkrát jsme o něm psali. Bohužel to nebyly vždy pozitivní zprávy. V podstatně vyšlo najevo, že služba uživatelům lhala, pokud jde o definitivní zmizení odeslané zprávy po pár vteřinách. A to nepočítáme uniklou databázi s některými uživatelskými údaji. Snapchat by rád vydělával, což je v dlouhodobých cílech každé takové mladé služby.

Na převratný model, který uživatele zaujme, se nějakým způsobem musí napasovat příjem. Tvůrci do chatu s velmi krátkou životností jednoduše plánují nasadit reklamy. Nejen to, existuje šance, že vznikne větší služba nazvaná Snapchat Discovery. Tam by se mohl objevovat sponzorovaný obsah.

 

Vedle běžných reklam se tak zatím počítá i se zprávami a videy – konkrétně by šlo o ukázky na televizní seriály a filmy. Pouštěly by se ve stylu, jakým se služba dříve proslavila – podržení by zahájilo přehrávání. Informaci přinesl deník The Wall Street Journal. V počátečních jednáních se Snapchatem je zahrnuto dvanáct firem. Propagační služba by mohla být spuštěna už v listopadu.

via Digital Trends