Často se vracíme k tomu, jak od sebe různé produkty opisují. Snapchat byl ten, od něhož v posledních letech čerpala zejména firma Facebook, než se začala zajímat o TikTok, novou hvězdu sociálních sítí. Nakonec všichni kopírují všechny a tentokrát se i Snapchat inspiroval u již zmíněného TikToku.
Jeho formát Spotlight totiž připomíná krátká zábavná videa právě z TokToku. Zatímco Instagram svou kopii pod názvem Reels uvedl již před pár měsíci, o Snapchatu jsme pouze věděli, že testuje funkci pro snadné přidávání hudby do uživatelských videí a jedná s hudebními vydavateli.
Vyjednávání bylo, zdá se, úspěšné, protože Snapchat nabízí licencovanou hudební knihovnu. Jen nevíme, jak velká je. Jak se chce Snapchat prosadit v konkurenčním prostředí, kam dorazil relativně pozdě? Odpověď je jednoslovná: peníze. Denně tvůrcům a tvůrkyním rozdá přes milion dolarů. Spotlight byl zatím uveden jen v několika zemích a Česko mezi ně nepatří.
Zdroje: Snap News | Snapchat Support