Adobe Deep Fill
Deep Fill je jakýmsi chytřejším nástupcem dosavadního nástroje Content Aware (Záplata podle obsahu). Content Aware pouze vyplní vybranou oblast podle okolí. Čím větší je výběr, tím méně přesný je výsledek. Výplň je navíc přesvědčivá jen u pravidelných textur. Deep Fill na druhou stranu využívá natrénované neuronové sítě a chápe, jak by měl výsledek přirozeně vypadat.
První obrázek to hezky ilustruje. Jeden z autorů Deep Fill má na zdrojové fotce náplast mezi očima. Pokud ji odstraní pomocí CA, naskočí mu další oči. Deep Fill ale ví, že tam má být kořen nosu, tedy kůže.
Deep Fill také dokáže odstranit několik objektů najednou, viz fotografie se skálou. A když jsme u těch skal. Další obrázek ukazuje, že vyplnění lze upravit nakreslením křivky. Ta definuje hlavní kontrastní přechod.
Adobe Project Cloak
Cloak je virtuálním pláštěm, který ve videu schová to, co nechcete vidět. Na ukázce je video natočené z loďky plující pod mostem. V záběru překáží sloup, ale s Cloakem není těžké jej smazat. Autor pouze označil potřebnou oblast.
Stejná technologie dokáže z videa odstranit lidi, případně je některé části. Například jeden z popruhů batohu.
Adobe na Maxu ukázalo i další vychytávky, všechny je najdete v článku Top 11 tech sneak peeks from Max 2017.