Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Sony do reklamy na PS4 investovalo více peněz než Microsoft do Xboxu. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 14. 10. 2013 17:59

    mimonaut (neregistrovaný)

    Jeden z nejodvážnějších pokusů, který i přes to, že zatím nesklízí příliš masový úspěch, je rozhodně hodně hodně "sexy"..


    mne Metro okamžitě chytlo za srdce. Ve své velké počítačové verzi je zatím v plenkách, ale mobilní je už teď pro mne trefa do černého.. Rozhodně tomuhle geniálnímu stylu předpovídám zářnou budoucnost. Ostatně spousty známých firem už se inspirovalo třeba s designem svých webovek - poslední co jsem zahlédl je například (poměrně překvapivě) www.wacom.com