podle toho jak tady vehementně obhajujete Keplera, tak evidentně se žádná smůla nekoná, sorry. Ono to totiž není tak, že výrobci GPU potřebují Microsoft, ale Microsoft potřebuje aby výrobci GPU podporovali jeho rozhraní respektive aby DX byl kompatibilní s daným GPU hardware. Zbytek nemá cenu komentovat, software se vždy píše podle hardware nikoliv naopak. Nejdříve se přece navrhuje nějaký hardware a teprve poté se k němu píší ovladače a potřebná API nikoliv naopak. Uvědom si laskavě , že DX funguje pouze na úzké skupině zařízení zatímco GPU musí fungovat i mimo windows prostředí, kde žádný DX není :) Pozice DX už zdaleka není tak neotřesitelná jako dříve. Je zde stále stoupající Android, dále Steam Machine od Valve, na widle jde nyní nainstalovat Mantle, které podává mnohem lepší výsledky než DX, atd.
"The DirectX team faced the challenging task of testing each DirectX release against an array of computer hardware and software. A variety of different graphics cards, audio cards, motherboards, CPUs, input devices, games, and other multimedia applications were tested with each beta and final release. The DirectX team also built and distributed tests that allowed the hardware industry to confirm that new hardware designs and driver releases would be compatible with DirectX."