Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Spojení proti ostatním? Sony a Microsoft společně vybudují herní cloud. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 17. 5. 2019 14:57

    Gildor

    U konzolí asi těžko říct (nejsme konzolista). Ale tvrzení, že je už jasné, že budoucnost je cloudu a výkonné konzole úplně zaniknou, je zatím hodně odvážné.

    Ono dal bych příklad dvou uživatelů:

    - Pan X je velmi příležitostný hráč, za rok nahraje někdy 100h, někdy 50h. Kupovat si konzoli za 400 nebo 500 dolarů mu přijde neúměrně drahé, rád sáhne po možnosti si zaplatit hraní po jednotlivých hodinách streamovaně, protože je to pro něj výhodné.

    - Pan Y je závislák, co s klidem nahraje přes 1000h za rok. Platit si cloudový hraní po hodinách by ho zruinovalo a pochybuji, že poskytovatelé budou hraní poskytovat za měsíční poplatek, nikoli hodinový, protože pak by je buď pánové Y zruinovali, nebo by to pro pány X bylo zas moc drahé.

    Takže to vidím, že se trh rozdělí na dvě části (odpovídá tomu očekávání, že další generace konzolí bude mít variantu pro streamování a klasickou), kdy příležitostní hráči přejdou na cloud, ale intenzivně hrajícím hráčům se pořád bude daleko víc vyplácet si HW koupit vlastní.

    U těch PC to je podobné - kdo si staví hi-end PC, většinou hraje hodně (pokud to nemá i na práci teda), ti "hráči na slabých noteboocích" právě většinou jsou ti velmi příležititostní.