RT moze byt pocitany v cloude a nemusi to mat dopad na odozvu. Cela scena moze byt renderovana lokalne + kazde povedzme 2 snimky cloud doda RT efekty (odrazy alebo GI) a pouzije sa na ne motions smoothing, podobne ako pri VR headsetoch pouziva SteamVR na cely obraz. Tam to funguje prekvapivo dobre.
Inak ak ste videli video o RT v Quake 2, co urobil jeden manik, tak ten tam pouzil fintu, ze pre GI osvetlenie pomocou RT vypoctov pouziva niekolko po sebe iducich snimkov. Inak by to v realnom case nestihalo. Tam to ma za nasledok artefakty napr. pri objektoch zmiznutych v nasledovnom snimku.
Ja tomu i verim, ale pozor, je rozdil mezi “bude v konzolich RT” a “scena bude vykreslovana pomoci RT”. Aneb par odlesku v kaluzich urcite moznych bude a asi i neco vic, dva roky jsou dlouha doba pro HW. Navic konzole s unifikovan zelezem davaji prostor lepsi a zaroven vyzadovane optimalizaci. I kdyz tim uz si prestavam byt take jisty, kdyz se nam tu zacina rozmahat nesvar “obycejne a premiove konzole” ;)