Názor k článku Architekt Sony prozradil detaily o PS5. Bude mít Zen 2, Navi, SSD i ray tracing od Gildor - Ano, mluvil jsem o RT v PS5. Předpokládám,...

  • 17. 4. 2019 20:42

    Gildor

    Ano, mluvil jsem o RT v PS5.
    Předpokládám, že v grafickém čipu pro PS5 nebude RT věnována až taková pozornost, aby to mělo RT výkon jako 2080Ti, nebo dokonce budoucí 7nm hi-end grafiky od Nvidie. Půjde tam prostě mnohem víc o nízkou cenu čipu.
    Navíc, kdoví v jaké podobě bude vůbec Navi mít RT implementováno. Čekal bych něco méně nákladného, bez Tensor Cores, možná i dedicovaných RT cores - v podstatě jak říkáš něco ve stylu co vyvíjí Crytek, akorát třeba budou mít na HW úrovni nějaká vylepšení, která RT budou umět trochu akcelerovat, oproti stvající architektuře, možná stejně jako Turing budou mít jádra na INT operace, kdoví?

    Kažpádně předpokládám, že schopnost provádět RT bude u konzole za 400-500 dolarů natolik slabá, že většina vývojářů využije její výkon na standardní grafiku a nebude jim stát za to snažit se tam dostat RT tak, aby ho to utáhlo a ještě to přineslo významné grafické zlepšení.
    Toho je totiž problém dosáhnout i na té 2080Ti, viz. dosavadní 3 implementace RT (BF V, Metro, SotTR), kde je přínos RT hodně diskutabilní a podle mě je lepší zvolit vyšší rozlišení + framerate bez RT.