Jen pár poznámek, Jene:
"8bitů" – schází pevná mezera
"Pod značkou Display HDR" – přebývá mezera
"v Q1" – možná ve
"DisplayHDR 1000 by jinak nemělo být konečnou." – Jednou je DisplayHDR standardem (mužský rod) a teď něčím ve středním rodu? Nebo už blouzním? :D Stejně tak v poslední větě to vidím.
A díky za vyjádření k počtu křemíků na současných mobilních procesorech.
NG
Řekněme, že je to začátek. Trochu se divím, že do HDR vůbec tahali bt.709 a vlastně i dci-p3 je ten nejmenší krok, co mohli udělat od sRGB (a i u něj vyžadují jen částečné pokrytí). Ale někde se začít musí.
Každopádně měli vynechat DisplayHDR 400, nebo u něj aspoň držet všechny požadavky vyšších standardů až na jas. Takhle můžou plácnout nálepku DisplayHDR na každý druhý display (a trochu to vypadá, že to k tomu slouží).
Je dobře že v tom dělají pořádek protože dnes se v tom orientovat je trochu problém, PC hraní je zatím k HDR dost vlažný, já třeba koupil 4k Sony TV model 2016 kdy jsem o HDR ještě nejevil zájem, jde o 10bit(8bit+FRC) s jasem 400 cd/m² a podporou HDR, tudíž nejde o nějakýho premiatnta v HDR (spíše o entry level) ale přesto jakmile je HDR zapnutý třeba v The Last of Us, Horizin Zero Dawn či Uncharted 4 tak je rozdíl okamžitě vidět a je o parník realističtější, musel jsem ale pro hraní v HDR pořídit PS4 Pro, PC je zatím hodně pozadu a je to škoda protože se subjektivně podle mě jedná o největší skok v kvalitě obrazu za poslední roky.
Zase to nemůžete brát tak striktně. Philips 246E7QDSW za 3,5k pokryje skoro celý gamut DCI-P3, tudíž o dost překračuje standart HDR 400 a možná překoná i nejlevnější HDR 600/1000 panely, kde se bude právě na gamutu šetřit (protože zde je limit nejvolnější).
Kdyby byly ty standarty v barevném gamutu přísnější, tak jsem všemi deseti pro, ale takhle si to chce hlídat informaci o barevném gamutu, který někteří výrobci ani neuvádí...