Pro koho není problém jít a dát za HTC Vive Pro cenu, kterou stojí, tak IMHO má většinou zároveň hi-end PC, kde rozjede vše v pohodě.
Levnější headsety zas mají nižší rozlišení = nároky.
Takže mi přijde, že tento smoothing nemá až tak velkou cílovku, ale třeba se pletu.
Jak to bude fungovat posoudit nedokážu, ale každá taková interpolace je negativní vliv a v případě VR bych to viděl buď plných 90fps, nebo radši nic, protože pak z toho člověku např. může být špatně, když ten obraz dělá co by neměl.
Já párkrát zkoušel něco hrát s ne-pro HTC Vive, každopádně mě to nezaujalo. A ne kvůli tomu, že by rozlišení nějak hrubě nestačilo nebo tak, ale prostě mi to nesedí a hry mi nepřišly nic moc.
Takže v horizontu tak 5let VR vůbec neplánuju a uvidím jak se ten žánr bude posouvat v budoucnu. :)