Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku SteamVR Motion Smoothing: vysoké FPS i na levných grafikách. Zatím jen pro GeForce. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 29. 11. 2018 19:57

    Gildor

    Pro koho není problém jít a dát za HTC Vive Pro cenu, kterou stojí, tak IMHO má většinou zároveň hi-end PC, kde rozjede vše v pohodě.
    Levnější headsety zas mají nižší rozlišení = nároky.
    Takže mi přijde, že tento smoothing nemá až tak velkou cílovku, ale třeba se pletu.
    Jak to bude fungovat posoudit nedokážu, ale každá taková interpolace je negativní vliv a v případě VR bych to viděl buď plných 90fps, nebo radši nic, protože pak z toho člověku např. může být špatně, když ten obraz dělá co by neměl.

    Já párkrát zkoušel něco hrát s ne-pro HTC Vive, každopádně mě to nezaujalo. A ne kvůli tomu, že by rozlišení nějak hrubě nestačilo nebo tak, ale prostě mi to nesedí a hry mi nepřišly nic moc.
    Takže v horizontu tak 5let VR vůbec neplánuju a uvidím jak se ten žánr bude posouvat v budoucnu. :)