T-Mobile má 6 milionů zákazníků. Každý měsíčně utratí v průměru 247 Kč

Sdílet

 Autor: Redakce

První čtvrtletí roku 2016 přineslo T-Mobilu 31 000 nových zákazníků, díky tomu se jejich počet opět dostal těsně nad šest milionů. Uživatelská základna vzrostla o 0,5 %, ale tržby z mobilních služeb dokonce o 1,4 %. Celkově T-Mobile utržil 6,3 miliardy korun, o 3,6 % méně než loni ve stejném období. Fixní služby, které tvoří asi třetinu služeb, meziročně oslabily. Proto klesly i celkové tržby. Provozní zisk firmy stoupl o 7 % na 2,7 miliardy korun.

Finanční výsledky T-Mobilu (Q3 2015)

T-Mobile má 3,6 milionu zákazníků s paušálními tarify, každý v průměru utratí 353 Kč. Předplacenkářů je 2,4 milionu a jejich měsíční útrata činí pouhých 89 Kč. Význam dat stále roste, operátor ale bližší detaily neprozradil. Vycházet můžeme jen z toho, že na nehlasové služby se na měsíční útratě podílejí už ze 48 %, zatímco loni to bylo jen 41 %.

 

Dosažené výsledky potvrzují skvělou kondici naší společnosti. Dokázali jsme, že jsme schopni nabídnout kompletní nabídku integrovaných služeb pro rezidenční i firemní zákazníky. Dlouhodobý důraz na poskytování vynikajících vysokorychlostních dat, integrovaných B2B služeb a inovativních řešení přináší výsledky,“ říká Milan Vašina, generální ředitel T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekomu, a dodává: „Jsme přesvědčeni, že bližší spolupráce se Slovak Telekomem, kterou jsme odstartovali v letošním roce, může v blízké budoucnosti naši společnost ještě posílit.

Zdroj: T-Mobile