Finanční výsledky jsou slabší i přes nárůst 72 000 nových zákazníků, celkem jich už T-Mobile obsluhuje 5,57 milionu, z toho 56 % paušálů, zbytek předplacenky. Využívání služeb šlo nahoru, průměrný uživatel měsíčně provolá 134 minut (1,5% růst) a pošle také více SMS. O 93 % vzrostlo množství přenesených dat, uživatelé prosurfovali téměř 1307 terabajtů.
Zákazníci ale ve výsledku zaplatili méně. Průměrná měsíční útrata u paušálních tarifů klesla o 17,7 % na 443 Kč, u předplacenek klesla o 15,6 % na 119 Kč. Lze předpokládat, že s nárůstem počtu virtuálních operátorů a konkurenčních bojů půjdou tato čísla v dalším čtvrtletí zase o kus dolů.
„Naše výsledky za první čtvrtletí roku považujeme za uspokojivé, přestože trh dlouhodobě klesá a konkurence se zvyšuje,“ říká Milan Vašina, generální ředitel T-Mobile, a dodává: „Velkou radost mi dělá růst datových služeb a pozitivní vývoj naší zákaznické základny. To je výsledkem naší dlouhodobé snahy o co nejlepší poměr mezi cenou a hodnotou pro zákazníka.“
Zdroj: T-Mobile