Jak dopadla letní akce T-Mobilu? Kampaň Spolu po magnetové měla podpořit domácího turismus a firemní zákazníky operátora. Na více než tisícovce míst v celém Česku jste skrze kódy QR mohli získat „neomezená“ data zdarma s tím, že jste mohli přenést tolik dat, kolik jste stihli, akorát rychlost byla omezená na nízké 3 Mb/s. Na jednom místě jste mohli 24hodinový balíček aktivovat nejvýše třikrát. Operátor rekapituluje. Lidé si v létě aktivovali 212 tisíc denních balíčků dat. (Největší tuzemský operátor eviduje 6,3 milionu zákazníků a zákaznic.) Nejvíce balíčků bylo aktivováno 5. srpna, a sice skoro šest tisíc. Jeden zákazník-rekordman si užil 55 dní „neomezeného“ datování. Dohromady bylo v rámci akce přes mobilní síť T-Mobilu staženo téměř 574 TB dat. I v této oblasti se našla osoba, která vybočila z rámce běžného používání, když přenesla jeden terabajt dat. Akci si dle operátora chválí také partnerské subjekty. Nejvíce datových balíčků bylo aktivováno v muzeu a čokolaterii Třeboň v marcipánu. Takto vypadá desítka míst, kde byla „neomezená“ data aktivována nejčastěji:
- Třeboň v marcipánu – muzeum, čokolaterie a dílna,
- Restaurace a Hotel Praděd,
- Stezka Valaška – stezka mezi korunami stromů Pustevny,
- Zámek Častolovice – skvost české historické architektury,
- Zelená hora – poutní kostel sv. Jana Nepomuckého u Žďáru nad Sázavou,
- Grafitový důl Český Krumlov,
- Sklárna Novosad v Harrachově – nejstarší fungující sklárna v Čechách,
- Plavba lodí po vltavských přehradách Orlík a Slapy,
- DinoPark Ostrava – pravěký svět na dlani,
- Zoo Jihlava – připravte se na zážitek.
Využili jste letní datovou akci T-Mobilu „Spolu po magentové“?
Zdroje: tisková zpráva T-Mobilu