Tablet s Windows 8 zvládne víc než dražší iPad. Tak zní poselství nové reklamy

23. 5. 2013

Sdílet

 Autor: Redakce

Microsoft ví moc dobře, že s desktopem má k dipozici silný a zažitý ekosystém. Na jednu stranu jej v poslední době tlačí do pozadí, na straně druhé ho ale v nové reklamě využívá jako motivační prostředek k tomu, aby lidé dali přednost tabletu s Windows 8 před králem všech tabletů. iPad je koncipován jako jednoduché zařízení určené ke konzumaci obsahu.

Tip: Šílené reklamy na Windows 8. Microsoft chce zaujmout bez dlaždic

Naproti tomu tablet s Windows 8 kromě dotekového prostředí obsahuje navíc režim pracovní plochy, takže stačí připojit myš s klávesnicí a můžete pracovat. Apple ve svém zařízení podobné produktivní prostředí nemá, proto na iPadu ani nelze provozovat např. Microsoft Office. Osmičky se navíc i v dotekovém rozhraní naučily pracovat s více aplikacemi najednou, což iPad opět nedovede.

 

Toto jsou objektivní body, ať se vám to líbí, či nikoli. Můžete přirozeně namítnout, že od tabletu pokročilou funkcionalitu nečekáte. Buď jak buď, Microsoft v nové reklamě vypichuje právě sílu desktopu, multitasking nebo přítomnost Office. Ze Siri při tom zvládl učinit hlupáka, zparodoval nejednu reklamu od Applu a celé srovnání zakončil cenou. iPad je totiž dražší, než v reklamě účinkující ASUS VivoTab Smart.

64GB varianta stojí 449 dolarů, zatímco iPad se stejně velkým úložištěm 699 dolarů. A ano, objektivně se přitom bavíme o zařízení, které toho umí víc. Jestli se s ním např. pracuje lépe, o tom reklama nemluví. Microsoft si je dobře vědom svých silných stránek.

bitcoin školení listopad 24

Zdroj: Microsoft via e­‑mail