Názor k článku Takhle by mohl vypadat nový iPhone s 5,7" displejem [koncept] od Honza - přijde mi to tak, že právě zhruba časově...

  • 26. 2. 2013 23:28

    Honza (neregistrovaný)

    přijde mi to tak, že právě zhruba časově tak nějak po rozšíření poslední generace konzolí se vývoj her zvrhnul do konzumu. Prakticky ve všech žánrech je tendence k zjednodušení. Pamatuji hadrcore strategie a dnes mi osekají možnosti taktizovat, tak mne to nebaví. Pamatuji jak jsem strávil řadu nocí síťovou FPS hrou. V HL šlo o invenci a třeba u quake šlo o šíleně rychlou super akci kdy jsem běhal, skákal, létal po předu, zadu bokem a přitom střílel stejně létající protihráče.


    Dobře myslím problém popisuje Dan Vávra na blogu. Souhlasím s ním v tom, že o tvorbě hry, prostředcích rozhodují manažeři bez jakéhokoli vztahu k tomu co dělají a jak by mohli když třeba předtím vedli výrobu obuvy a jejich další štace bude distibuce uhlí...