Odpovídáte na názor k článku Takhle by mohl vypadat nový iPhone s 5,7" displejem [koncept]. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
přijde mi to tak, že právě zhruba časově tak nějak po rozšíření poslední generace konzolí se vývoj her zvrhnul do konzumu. Prakticky ve všech žánrech je tendence k zjednodušení. Pamatuji hadrcore strategie a dnes mi osekají možnosti taktizovat, tak mne to nebaví. Pamatuji jak jsem strávil řadu nocí síťovou FPS hrou. V HL šlo o invenci a třeba u quake šlo o šíleně rychlou super akci kdy jsem běhal, skákal, létal po předu, zadu bokem a přitom střílel stejně létající protihráče.
Dobře myslím problém popisuje Dan Vávra na blogu. Souhlasím s ním v tom, že o tvorbě hry, prostředcích rozhodují manažeři bez jakéhokoli vztahu k tomu co dělají a jak by mohli když třeba předtím vedli výrobu obuvy a jejich další štace bude distibuce uhlí...