Kupodivu jsem jich viděl dost. Ono v dnešním světě mezinárodních poboček, homeoffice, časté spolupráci více uživatelů z různých firem, home office atd.. je Teamviewer vcelku pohodlné řešení. Mno firem vyžaduje aktuální programy s podporou i ohledem na bezpečnost, navíc už nějaký čas jede TV na pronájmu čili má svoje jisté. Proti používání 7mičky nic nemám, ale nikdo už není schopen zajistit že na Widlich10 budou fungovat i po 5tem mega upgradu. Což si v korporatech nemohou dovolit, tak platí jako za spoustu jineho software.
On je hlavně problém s tím, že starou infrastrukturu moc neudržují. My jsme používali v10 a tu nám v podstatě znefunkčnili, support se tvářil jako že vše je OK.
Osobně TV moc rád nemám, měli bezpečnostní problémy a jejich cena je řekněme lehce přemrštěná za to, co nabízejí. Jejich poslední počin, přechod na předplatné, taky hodnotím jen jako bezostyšné džusování zákazníků.
Ono to zase tak drahé není na to, co to umí. Na nové verze přecházíme vždy, když vyjdou, protože se nám stávalo, že měl uživatel novější a naše se k ní nepřipojila (psala, že to nejde, protože protistrana má novější). Takže takové mírné "vynucení". Také je to otázka podpory, firmy *většinou* (neříkám vždy) chtějí mít podporované verze a také verze certifikované na jejich OS. Navíc má komerční verze další vlastnosti navíc.
Akorát jsem si všiml, že změnili model plateb. Dříve se platil upgrade (ještě na verzi 13 jsem ho objednával), ale teď se zřejmě už platí pravidelný roční support, v rámci kterého jsou všechny nové verze. Naštěstí to není jako u ZPS, takže když platit přestaneš, tak jen nemáš přístup k novým verzím, ale aktuální produkt stále funguje.