Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Technologie AMD v grafikách Intelu? Licencování už prý bylo podepsáno. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 8. 12. 2016 11:07

    Maudit (neregistrovaný)

    Ehm, ctete driv, nez neco placnete. Primo na stranceHiAlgo CHILL je hned na zacatku, v sekci "jak to funguje" napsano: "CHILL is a smart framerate limiter that saves power and increases battery gaming time, while not detracting from the gaming experience."

    Takze je to ocividne pro notebooky, prinejmensim primarne.

    V kazdem pripade je ta technologie velmi problematicka. Uspora energie NEMA NIC SPOLECNEHO se samotnym GPU, tzn. Polaris je porad stejne neefektivni jako bylo doted. Je to cisty frame rate limiting. Fakt, ze grafika limituje framerate podle pohybu muze zpusobovat velke problemy - treba kdyz sedis nekde se sniperkou, tak se nehybes, ale potrebujes stale velky framerate, abys mohl dobre trakovat cile. Obecne to ale plati o vsech scenach, kde je podstatny pohyb nejakeho dalsiho predmetu, ne jen hrace. A vzhledem k tomu, ze tu technologii defaultne zapli i pro FPS hry (Fallout, Far Cry), ne jen MOBA nebo MMO, je to tragedie. Co si AMD dovoli k zakaznikum, to uz je opravdu na hrane.