Odpovídáte na názor k článku Technologie Nvidia DLSS a Reflex budou ve více hrách, Unreal Engine je teď má jako plugin. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.
Každá technologie přinášející nějaký ten výkon navíc je vítaná.
A k otevřeným standardům, třeba paradoxně FreeSync nedodržuje Adaptive Sync standard už proto že nevyžaduje využítí display portu člověk fakticky neví co kupuje protože není FreeSync jako FreeSync, třeba jen se dozvědět v jakém rozsahu na daném monitoru FreeSync funguje je téměř nemožné, v běžných specifikacích to uváděné obvykle nebývá a může se lišit monitor od monitoru.
FidelityFX Super Resolution pokud implementován pomocí DirectML bude proti DLSS trpět, aktuálně AMD nemá čím to akcelerovat. Naproti tomu NVIDIA kdykoli může DirectML použít a má k dispozici akceleraci s tensor jádry. Otázkou je jaká bude výsledná kvalita.
AI akcelerovaná speciálním HW je cesta správným směrem, běžně používané třeba v telefonech nebo noteboocích, kde to pomáhá se zpracování fotek, stabilizací videa, filtrování nežádoucích zvuků z mikrofonu atd. Nemá smysl vše lámat hrubou výpočetní silou, když malý kousek specializovaného křemíku odvede více práce s daleko vyšší energetickou efektivitou.