Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Technologie Nvidia DLSS a Reflex budou ve více hrách, Unreal Engine je teď má jako plugin. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 16. 2. 2021 13:37

    zero8324

    Neviem, ale práve v článku z odstavca " Nvidia oznámila, že technologie DLSS 2.0 (respektive teď již 2.1) je teď dostupná jako plugin pro Unreal Engine 4. Přesněji by mělo jít už o DLSS 2.1, které mezitím vyšlo (s režimem Ultra Performance, který provádí 3× zvětšení pro hraní na 8K monitorech)." som nadobudol dojem, že DLSS 2.0 potrebuje trénovanie na SuperComputeroch a DLSS 2.1 už nie a môže byť aj v podobe pluginu pre UnrealEngine 4.26 a novší.

    A v popise na stránke unrealengine sa nespomína konkrétna verzie iba je uvedené 1440p > 8K, takže aj ten plugin musí byť DLSS 2.1 (samozrejme obsahuje predchádzajúce vlastnosti čo malo DLSS 2.0 plus pridáva nové)
    https://www.unrealengine.com/marketplace/en-US/product/nvidia-dlss