Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Technologie Nvidia DLSS a Reflex budou ve více hrách, Unreal Engine je teď má jako plugin. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 16. 2. 2021 21:13

    mareknr

    Ake jednoduche. Staci vydat dostatocne vykonnu kartu na 4K. Co tak rovno na 8K alebo 16K? Skoda ze to doteraz nikoho v NV ani AMD nenapadlo. :-) Rekonstrukcia obrazu (nie obycajny upscaling, na ktory to niektori ludia zhadzuju) je cesta k vyssim rozliseniam. Nebudem mat problem hrat hry v akomkolvek rozliseni aj ked sa bude obraz realne renderovat v rozliseni nizsom. Ak nebudem vediet rozlisit vysledok od nativneho rozlisenia, nevidim v tom problem.