Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Technologie Nvidia DLSS a Reflex budou ve více hrách, Unreal Engine je teď má jako plugin. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 17. 2. 2021 6:59

    BackPa

    Nechápete smysl příspěvku. Už několik let se tu plácáme s 1440p. Když už přijde nějaká výkonnější karta, tak tam nasadí nesmyslnou cenu (RTX 3090 / RX 6900XT) a pak přijde hra, jako Cyberpunk 2077 (optimalizační odpad) a i nejvýkonnější kartu to položí na lopatky. A kupte si kartu za 50+k a pak hrajte v 1440p+upscaling. To raději zůstanu u svoji RX 5700XT za 12k a taky můžu většinu her hrát v 1440p, jenom s míň fps a bez upscalu, ale stále nad 60fps. Takže se mi prostě neoplatí dělat upgrade. Možná, kdybych byl nějaký velký hráč, tak ještě přivřu oči, ale jelikož zahraju tak 2 hry ročně, tak by to znamenalo, že si zahraju tak 3-4 hry, než karta začne být zastaralá a výkonnostně nedostatečná. To kdysi neexistovalo, koupili jste si High-end za 13k a hráli i 4 roky. Btw tu RX 5700XT jsem koupil jako přechodnou kartu za mojí dosluhující GTX 1070, která na 1440p@120hz už neměla výkon s očekáváním, že se dočkám nějaké 4K karty do 20k. V chytrém upscalingu taky nevidím problém, ale kvalita nikdy nemůže být, jako nativní rozlišení a proto to nechci používat, resp. připlácet tolik peněz za to, abych stále hrál v 1440p, ale s upscalingem. 8k nebo 16k zatím není vůbec rozšířené rozlišení, takže tolik výkonu není potřeba, i když by se hodil, protože by to znamenalo dost výkonu na 4k@120hz (aspoň 60fps)