Firma slibuje, že chce výrazně posílit konkurenční prostředí a rozšířit stávající nabídku mobilních služeb. Zároveň má fungovat jako nezávislý virtuál, což naznačuje, že využije pouze infrastrukturu O2, na níž postaví vlastní systémy a služby. Nabídka Tesco Mobilu odstartuje ve druhém čtvrtletí 2013.
„Dnes jsme udělali klíčový krok na cestě s cílem poskytnout českým zákazníkům další z řady inovativních služeb, které znají ze zahraničních trhů, na nichž Tesco působí. Našli jsme partnera, který přijal náš pohled na to, jak vypadá kvalita a prvotřídní servis pro zákazníky," říká David Morris, generální ředitel společnosti Tesco v České republice. „Zákazníci znají Tesco a Tesco zná své zákazníky, například díky jedinečnému věrnostnímu programu Clubcard, který bude nedílnou součástí i této nové služby," pokračuje David Morris.
ČTK píše, že dalším virtuálem se může stát také vydavatelství Mafra, které jedná T-Mobilem. Síť se prý může jmenovat Mobil.cz podle známého serveru věnujícímu se mobilním technologiím. To nás svádí k myšlence, zdali by v takovém případě nešlo o stejnou spolupráci jako u O2 s vydavatelstvím Ringier Axel Springer. Jejich společný operátor BleskMobil patří O2, ale marketing má na starost vydavatel deníku Blesk.
Zdroj: O2