Jen tři čeští virtuálové mají nad 100 000 zákazníků. BleskMobil tuto metu překonal začátkem loňského roku, teď už má 350 000 klientů. Mobil.cz pokořil 100 000 před měsícem a Tesco Mobile se přidal tento týden. Dalších 30 000 by operátor rád získal do května. Pomoci mu v tom má nová kampaň a především upravený ceník, který si zasloužil i naše pochvaly.
„Když jsme při změně image značky v naší nové kampani vsadili nikoliv na celebrity nebo slabost široké veřejnosti pro sázení, ale na každodenní situace našich klientů, byl to krok na neznámou půdu, ale vyplatil se,“ říká Branko Gugleta, marketingový ředitel Tesco Mobile.
Reaguje přitom na aktuální kampaň Sazka Mobilu. Tento operátor se od začátku opíral o známé tváře a svou hlavní činnost – loterijní soutěže. Na celebritu (herce Luďka Sobotu) ale vsadil i virtuál Relax Mobil, kterému však k desítce tisíc zákazníků nepomohl. Tesco se ale na druhou stranu využívá silné značky svého hypermarketu; rovněž byznysu, který mateřskou firmu živí nejvíce.
Ceník Tesco Mobilu
Do 25. 2. 2014 | Od 26. 2. 2014 | |
paušál | 0 Kč | 0 Kč |
tarifikace | 60+1 | 60+1 |
volání do vlastní sítě | 1,50 Kč | zdarma/2,50 Kč |
volání do ostatních sítí | 2,90 Kč | 2,50 Kč |
SMS do všech sítí | 1,50 Kč | 1,50 Kč |
MMS do všech sítí | 5,00 K4 | 5,00 Kč |
bonus za dobití (pro členy Clubcard) | dvojnásobek kreditu | dvojnásobek kreditu volání a SMS v síti zdarma |
Zdroj: TZ Tesco Mobile