- Test 16 DX11 grafických karet včetně GTX 680 – I.
- Test 16 DX11 grafických karet včetně GTX 680 – II.)
jsem vám slíbil doplnění grafů průběhu snímkové frekvence u všech her, kde nebylo měřeno režimem timedemo.
Přestože tyto grafy stále nejsou dokonalé, neboť k odběru hodnoty fps dochází v diskrétních intervalech (jedna sekunda, spojnicový graf je tak vlastně nepřesným vyjádřením a správně by to měl být graf bodový), jedná se o daleko hodnotnější informaci než jaké vám poskytne jediné číslo označené jako minimum fps. Zvláště tam, kde jsou u všech karet hodnoty minima 3–5 fps a navzdory předpokládané síle karet klidně v obráceném pořadí (např. Crysis 2, Metro 2033, Batman: AC), je jasné, že se nejedná o použitelná data. V několika případech se ale jedná o docela dobrou ilustraci (Battlefield 3, Crysis 1, DiRT 3, Stalker: Pripyat, StarCraft II, Witcher 2, Shogun 2, Skyrim, Trackmania 2, World of Tanks).
Ideální by samozřejmě bylo vytvořit grafy průběhu fps z podrobného logu frametimes (časů mezi jednotlivými snímky), ty by navíc zachytily i micro-stuttering. Toho by byl bohužel kapacitně schopen jen recenzent s časem vyhrazeným čistě pro toto, takže se budete muset spokojit s těmi obyčejnějšími průběhovými grafy ze sekundových intervalů. Ty už najdete doplněny v obou výše odkazovaných dílech testu, následují hned po grafu s průměrnými a minimálními fps.