AMD před nedávnem vypustilo betaverzi ovladačů Catalyst 12.11, které zvedají výkon grafických karet řady HD 7000. V materiálech k novým ovladačům výrobce slibuje výrazný nárůst výkonu ve hrách. Řada her, u kterých dojde k výraznějšímu navýšení výkonu, je součástí metodik, které používají hardwarové magazíny pro testování grafických karet.
U některých titulů je navýšení výkonu tak citelné, že to při relativně malém počtu testovaných významně ovlivňuje i číslo, které spoustu lidí zajímá nejvíc – průměrný výkon dosažený zprůměrováním výsledků.
K navýšení výkonu (i když už ne tak významnému) došlo ale i v méně exponovaných hrách. Po několika verzích ovladačů Catalyst, ve kterých docházelo jen k drobným vylepšením, tak jde o významné zlepšení, které by nebylo dobré ignorovat.
Protože není v mých silách ani časových možnostech přeměřit najednou více než desítku Radeonů v rozličných konfiguracích, které máme otestované na dřívějších ovladačích (a některé z karet ani k dispozici nemám), vzal jsem pro začátek alespoň zástupce od každého z grafických čipů z rodiny Southern Islands.
V grafech tedy najdete výsledky Radeonu HD 7950 v referenčním provedení přímo od AMD, přetaktovaného Radeonu HD 7850 od Gigabyte a nízkoprofilové HD 7750 na referenčních taktech od Sapphire.
Výsledky naměřené na nových ovladačích jsou v grafech odlišené i barevně. A ještě připomínám, že konkrétní verzi ovladačů, na které jsou výsledky naměřené, zjistíte u každé karty v infoboxu, který by se měl objevit po najetí na příslušnou datovou řadu.
Mezi výsledky herních testů tentokrát nenajdete S.T.A.L.K.E.R.: Call of Pripyat, byl jsem nucený jej vynechat, protože s veřejně dostupnými ovladači Catalyst 12.11 beta 3 ani beta 4 se benchmark nespouští.
Testovací sestava
Jako testovací platforma posloužila základní deska Gigabyte X79-UD5 s BIOSem F10. Procesor je šestijádrový Core i7-3960X s TDP 130 W, který je přetaktovaný na 4,2 GHz při 1,36 V. Asistuje mu 16GB kit operačních paměti DDR3 od Kingstonu.
- základní deska: Gigabyte X79-UD5
- procesor: Core i7-3960X (deaktivovaný HTT, C1E, EIST), 4,2 GHz na 1,36 V
- chladič CPU: Noctua NH-D14
- paměti: 4× 4 GB Kingston DDR3 KHX2133C11D3K4/16GX
- zdroj: Enermax Revolution 85 ERV920EWT-00, 920 W
- pevný disk: Intel SSD 510 (250 GB)
- skříň: Gelid DarkForce
- operační systém: Windows 7 x64
Aliens vs. Predator, Battlefield 3
Aliens vs. Predator
Pro testování používáme samostatný benchmark, který je na internetu k dispozici ke stažení zdarma. Běží v režimu DirectX 11.
Pro snadnější testování existuje utilita AvP benchmark tool, tu stačí nastavit takto a spustit test:
Battlefield 3
Battlefield testuji s maximální úrovní detailů, výjimkou je pouze deaktivované vyhlazování MSAA, který kvůli náročnosti enginu zvládají rozumně jen nejvýkonnější karty. Vyhlazuje se tedy pouze pomocí FXAA. Testuje se 70 s dlouhý úsek po začátku druhé mise Operation Swordbreaker po vystoupení z transportéru.
Crysis Warhead, Crysis 2
Crysis Warhead
K otestování výkonu v Crysis: Warhead používám utilitu Framebuffer Crysis Warhead Benchmarking Tool 0.31. Aby bylo měření kompatibilní s ověřovaným (ranked) benchmarkem, nechávám volbu na mapě ambush a implicitním čase (v tomto případě noc). Používám rozhraní DirectX 10 a zkouším jak nastavení Gamer (hráč, odpovídá detailům high v původním Crysis), tak Enthusiast (very high). Beru výsledek druhého měření, kdy už je hra načtena v paměti. Měření jsou opakovatelná s minimální odchylkou.
Crysis 2
V prvních dvou grafech je v singleplayeru měřeno prvních 60 sekund z mapy Alien Vessel, ve druhém pak 105 s z mapy City Hall.
Hra má doinstalovaný patch s podporou DirectX 11 a hires pack s texturami. Detaily jsou nastavené na maximum.
DiRT Showdown
DiRT Showdown
Nastavení benchmarku odpovídá zveřejněnému srovnávacímu testu výkonu grafických karet. Shodou okolností se chvíli před uvedením GHz edice Radeonu HD 7970 objevil i patch, u kterého již lze ze hry aktivovat Global illumination počítanou pomocí OpenCL
Ještě připomínám, že na vývoji hry spolupracovalo AMD a i když hra běží na stejném enginu jako Dirt 3 nebo F1 2011, přibyly v ní nové techniky pro osvětlení scény, které jsou nejspíš šité na míru nové generaci Radeonů a (možná zatím) špatně optimalizované pro jiné karty. Zejména se zapnutím „global illumination“ se výrazně propadá snímková frekvence nejen u konkurenčních GeForce, ale i Radeonů předchozích generací. Naměřené výsledky se výrazně liší od výsledků karet v jiných hrách.
U dvouprocesorové GTX 690 se podivné chování Dirtu dostává na novou úroveň – u dvou ze tří okruhů se výkon karty propadá pod výkon jednoho čipu. Nepomohlo ani opakované měření. Soudě dle nárůstu výkonu v prvním z testů SLI funguje, ale na jiných okruzích už něco zlobí.
Testuji ve dvou nastaveních, v prvním jsou téměř všechny položky s výjimkou Global Illumination nastavené na maximum (s GI hru zvládají jen nejvýkonnější Radeony), ve druhém už je i GI zapnutá.
Jinak metodika odpovídá srovnání výkonu grafických karet, testuje se na třech okruzích, první je standardní benchmark, u kterého jsou kvůli opakovatelnosti měření odstranění soupeři a další dva odpovídají náročnějším okruhům, které lze měřit automatickým benchmarkem.
Za poskytnutí hry do testu děkujeme společnosti ConQuest entertainment
Max Payne 3, Metro 2033, World in Conflict
Max Payne 3
Také Max Payne 3 je testovaný stejnou metodikou jako ve srovnání výkonu grafických karet. Téměř všechna nastavení jsou na maximu, výjimkou je snížené rozlišení map pro stíny (s nejvyšší kvalitou stínů by nebylo možné měřit v rozlišení 2560 × 1600 bodů karty s 1 GB paměti). Z obdobného důvodu a také kvůli velkým nárokům na výkon karty je deaktivované náročnější vyhlazování MSAA, hrany jsou vyhlazované pouze pomocí FXAA..
Výkon měřím FRAPSem po dobu 38 sekund ve dvou náročných lokacích – na druhém checkpointu z páté kapitoly a na druhém checkpointu ze sedmé kapitoly.
Metro 2033
Testování v Metro 2033 doznalo oproti dřívější metodice jednu podstatnou změnu. Hru už netestuji ručně, ale pomocí vestavěného benchmarku.
Nastavení odpovídá nedávnému velkému srovnání 16 grafických karet.
Testuji v nabízené lokaci Frontline. V Metro 2033 netestuji nejnáročnější nastavení, jak již psal ve velkém srovnání 16 karet Mirek, MSAA je spíše na škodu (ve hře rozmazává tak, jakoby šlo o nějaký postprocessing filtr a ne běžný multi-sampling) a tudíž používám pro změnu zase skoro neznatelné AAA. Vypnuta je výkon neskutečným způsobem žeroucí funkce DOF (Depth Of Field, hloubka ostrosti), jelikož to podle diskuzních fór nejspíše pro hratelné snímkové frekvence udělá většina lidí.
World in Conflict
Testuji s upraveným profilem very high details. Navíc jsem zapínám water reflects clouds (voda odráží oblaka) a anizotropní filtrování navýšil na 16×. Používám vestavěný benchmark.
Shrnutí výkonu
Průměrný výkon
U každé hry počítáme celkový průměr ze všech měření, který následně započítáváme do celkového průměru. Každá hra je tedy v celkovém výsledku započtena stejnou vahou. Protože porovnáváme nejvýkonnější karty, z celkového průměru jsem tam, kde u her testujeme více nastavení detailů (nemyslím tím rozlišení), vypustil méně náročná nastavení, která používáme pro porovnávání slabších karet.
Jako základ, od kterého se počítá výkon dalších karet, slouží vždy nejvyšší skóre dosažené u všech testovaných karet. Aby se jen kvůli jiné sestavě karet neměnil mezi jednotlivými testy karet základ a tím pádem i poměr výkonu mezi jednotlivými kartami, je v grafech coby maximum GeForce GTX 690 a dva Radeony HD 7970 v CrossFire
Pro zajímavost ještě doplním i odkazy na výsledky se započtením Dirt Showdown, pro rozlišení 1920 × 1080 a 2560 × 1600 bodů.
Dílčí výsledky u jednotlivých karet najdete ještě přehledně shrnuté v následujících tabulkách. U každé je i vypočtený výkonnostní rozdíl mezi staršími a aktuálními ovladači.
HD 7750, 1 GB, 800/4500 MHz | |||
Cat 12.7b | Cat 12.11 | rozdíl | |
Aliens vs. Predator Benchmark, 1920 × 1080, 4× AA, teselace | 17,5 | 19,3 | +10,0 % |
Aliens vs. Predator Benchmark, 2560 × 1600, 4× AA, teselace | 9,5 | 10,5 | +11,1 % |
Battlefield 3, 1920 × 1080, FXAA, MSAA off | 24,0 | 26,7 | +10,9 % |
Battlefield 3, 2560 × 1600, FXAA, MSAA off | 14,3 | 15,4 | +7,3 % |
Crysis Warhead, Gamer, 1920 × 1080 | 32,4 | 34,7 | +7,2 % |
Crysis Warhead, Enthusiast, 1920 × 1080, 4× AA | 18,7 | 19,4 | +4,0 % |
Crysis Warhead, Enthusiast, 2560 × 1600, 4× AA | 9,5 | 10,4 | +9,5 % |
Crysis 2, Alien Vessel, Ultra, 1920 × 1080, AA on | 18,2 | 19,3 | +6,1 % |
Crysis 2, Alien Vessel, Ultra, 2560 × 1600, AA on | 10,6 | 10,8 | +2,5 % |
Crysis 2, City Hall, Ultra, 1920 × 1080, AA on | 13,4 | 13,9 | +3,6 % |
Crysis 2, City Hall, Ultra, 2560 × 1600, AA on | 7,6 | 8,4 | +9,8 % |
Crysis 2, Ultra, 1920 × 1080, AA on, průměr | 15,8 | 16,6 | +5,0 % |
Crysis 2, Ultra, 2560 × 1600, AA on, průměr | 9,1 | 9,6 | +5,6 % |
DiRT Showdown, Nevada, route 2, 1920 × 1080, 4× MSAA | 35,1 | 36,6 | +4,1 % |
DiRT Showdown, Miami, route 0, 1920 × 1080, 4× MSAA | 33,1 | 34,4 | +4,1 % |
DiRT Showdown, Baja Iron, route 1, 1920 × 1080, 4× MSAA | 35,8 | 37,6 | +4,9 % |
DiRT Showdown, Nevada, route 2, 2560 × 1600, 4× MSAA | 22,5 | 23,5 | +4,3 % |
DiRT Showdown, Miami, route 0, 2560 × 1600, 4× MSAA | 21,2 | 22,2 | +4,3 % |
DiRT Showdown, Baja Iron, route 1, 2560 × 1600, 4× MSAA | 22,5 | 23,5 | +4,3 % |
DiRT Showdown, Nevada, route 2, 1920 × 1080, 4× MSAA, GI on | 18,7 | 18,9 | +1,2 % |
DiRT Showdown, Miami, route 0, 1920 × 1080, 4× MSAA, GI on | 23,9 | 24,4 | +1,7 % |
DiRT Showdown, Baja Iron, route 1, 1920 × 1080, 4× MSAA, GI on | 22,8 | 23,6 | +3,2 % |
DiRT Showdown, Nevada, route 2, 2560 × 1600, 4× MSAA, GI on | 14,3 | 14,4 | +0,6 % |
DiRT Showdown, Miami, route 0, 2560 × 1600, 4× MSAA, GI on | 16,0 | 16,3 | +1,4 % |
DiRT Showdown, Baja Iron, route 1, 2560 × 1600, 4× MSAA, GI on | 15,2 | 15,7 | +2,9 % |
DiRT Showdown, 1920 × 1080, průměr | 28,3 | 29,2 | +3,5 % |
DiRT Showdown, 2560 × 1600, průměr | 18,7 | 19,3 | +3,2 % |
Max Payne 3, Chapter V, checkpoint II, 1920 × 1080, FXAA (MSAA off) | 33,1 | 31,9 | -3,6 % |
Max Payne 3, Chapter V, checkpoint II, 2560 × 1600, FXAA (MSAA off) | 20,2 | 19,3 | -4,4 % |
Max Payne 3, Chapter VII, checkpoint II, 1920 × 1080, FXAA (MSAA off) | 34,7 | 34,9 | +0,5 % |
Max Payne 3, Chapter VII, checkpoint II, 2560 × 1600, FXAA (MSAA off) | 23,5 | 22,9 | -2,7 % |
Max Payne 3, 1920 × 1080, MSAA off, průměr | 33,9 | 33,4 | -1,5 % |
Max Payne 3, 2560 × 1600, MSAA off, průměr | 21,9 | 21,1 | -3,5 % |
Metro 2033 benchmark, 1920 × 1080, AAA, DOF on | 14,2 | 15,1 | +6,1 % |
Metro 2033 benchmark, 2560 × 1600, AAA, DOF on | 7,7 | 8,0 | +3,9 % |
Metro 2033 benchmark, 1920 × 1080, AAA | 20,5 | 22,0 | +7,2 % |
Metro 2033 benchmark, 2560 × 1600, AAA | 11,8 | 12,6 | +7,2 % |
World In Conflict, 1920 × 1080, 4× AA | 33,0 | 33,0 | 0,0 % |
World In Conflict, 2560 × 1600, 4× AA | 21,0 | 21,0 | 0,0 % |
HD 7850 OC, 2 GB, 975/4800 MHz | |||
Cat 12.8 | Cat 12.11 | rozdíl | |
Aliens vs. Predator Benchmark, 1920 × 1080, 4× AA, teselace | 42,8 | 43,7 | +2,1 % |
Aliens vs. Predator Benchmark, 2560 × 1600, 4× AA, teselace | 23,7 | 24,1 | +1,5 % |
Battlefield 3, 1920 × 1080, FXAA, MSAA off | 48,6 | 59,6 | +22,7 % |
Battlefield 3, 2560 × 1600, FXAA, MSAA off | 31,0 | 35,3 | +13,7 % |
Crysis Warhead, Gamer, 1920 × 1080 | 71,8 | 74,2 | +3,4 % |
Crysis Warhead, Enthusiast, 1920 × 1080, 4× AA | 41,2 | 42,3 | +2,5 % |
Crysis Warhead, Enthusiast, 2560 × 1600, 4× AA | 23,8 | 24,1 | +1,3 % |
Crysis 2, Alien Vessel, Ultra, 1920 × 1080, AA on | 44,1 | 45,5 | +3,3 % |
Crysis 2, Alien Vessel, Ultra, 2560 × 1600, AA on | 24,9 | 25,3 | +1,7 % |
Crysis 2, City Hall, Ultra, 1920 × 1080, AA on | 31,1 | 31,6 | +1,7 % |
Crysis 2, City Hall, Ultra, 2560 × 1600, AA on | 17,5 | 17,6 | +1,1 % |
Crysis 2, Ultra, 1920 × 1080, AA on, průměr | 37,6 | 38,6 | +2,6 % |
Crysis 2, Ultra, 2560 × 1600, AA on, průměr | 21,2 | 21,5 | +1,5 % |
DiRT Showdown, Nevada, route 2, 1920 × 1080, 4× MSAA | 74,2 | 75,6 | +1,9 % |
DiRT Showdown, Miami, route 0, 1920 × 1080, 4× MSAA | 70,1 | 74,3 | +6,0 % |
DiRT Showdown, Baja Iron, route 1, 1920 × 1080, 4× MSAA | 75,9 | 81,3 | +7,2 % |
DiRT Showdown, Nevada, route 2, 2560 × 1600, 4× MSAA | 50,3 | 51,8 | +2,9 % |
DiRT Showdown, Miami, route 0, 2560 × 1600, 4× MSAA | 47,2 | 48,6 | +3,0 % |
DiRT Showdown, Baja Iron, route 1, 2560 × 1600, 4× MSAA | 50,4 | 53,2 | +5,7 % |
DiRT Showdown, Nevada, route 2, 1920 × 1080, 4× MSAA, GI on | 39,7 | 41,5 | +4,5 % |
DiRT Showdown, Miami, route 0, 1920 × 1080, 4× MSAA, GI on | 51,2 | 53,5 | +4,4 % |
DiRT Showdown, Baja Iron, route 1, 1920 × 1080, 4× MSAA, GI on | 49,0 | 51,7 | +5,5 % |
DiRT Showdown, Nevada, route 2, 2560 × 1600, 4× MSAA, GI on | 27,2 | 27,7 | +1,9 % |
DiRT Showdown, Miami, route 0, 2560 × 1600, 4× MSAA, GI on | 33,9 | 34,7 | +2,5 % |
DiRT Showdown, Baja Iron, route 1, 2560 × 1600, 4× MSAA, GI on | 31,8 | 33,3 | +4,6 % |
DiRT Showdown, 1920 × 1080, průměr | 60,0 | 63,0 | +5,0 % |
DiRT Showdown, 2560 × 1600, průměr | 40,1 | 41,6 | +3,6 % |
Max Payne 3, Chapter V, checkpoint II, 1920 × 1080, FXAA (MSAA off) | 63,0 | 65,6 | +4,2 % |
Max Payne 3, Chapter V, checkpoint II, 2560 × 1600, FXAA (MSAA off) | 40,1 | 41,7 | +4,0 % |
Max Payne 3, Chapter VII, checkpoint II, 1920 × 1080, FXAA (MSAA off) | 70,3 | 74,1 | +5,5 % |
Max Payne 3, Chapter VII, checkpoint II, 2560 × 1600, FXAA (MSAA off) | 47,5 | 49,4 | +4,1 % |
Max Payne 3, 1920 × 1080, MSAA off, průměr | 66,6 | 69,9 | +4,9 % |
Max Payne 3, 2560 × 1600, MSAA off, průměr | 43,8 | 45,6 | +4,1 % |
Metro 2033 benchmark, 1920 × 1080, AAA, DOF on | 29,3 | 30,0 | +2,6 % |
Metro 2033 benchmark, 2560 × 1600, AAA, DOF on | 15,7 | 16,0 | +1,6 % |
Metro 2033 benchmark, 1920 × 1080, AAA | 45,5 | 47,2 | +3,8 % |
Metro 2033 benchmark, 2560 × 1600, AAA | 26,1 | 26,9 | +3,1 % |
World In Conflict, 1920 × 1080, 4× AA | 71,0 | 72,0 | +1,4 % |
World In Conflict, 2560 × 1600, 4× AA | 47,0 | 47,0 | 0,0 % |
HD 7950, 3 GB, 800/5000 MHz | |||
Cat 12.7b | Cat 12.11 | rozdíl | |
Aliens vs. Predator Benchmark, 1920 × 1080, 4× AA, teselace | 57,3 | 59,3 | +3,6 % |
Aliens vs. Predator Benchmark, 2560 × 1600, 4× AA, teselace | 32,2 | 32,9 | +2,2 % |
Battlefield 3, 1920 × 1080, FXAA, MSAA off | 54,5 | 70,4 | +29,1 % |
Battlefield 3, 2560 × 1600, FXAA, MSAA off | 37,4 | 44,0 | +17,6 % |
Crysis Warhead, Gamer, 1920 × 1080 | 82,8 | 87,3 | +5,5 % |
Crysis Warhead, Enthusiast, 1920 × 1080, 4× AA | 48,8 | 51,6 | +5,8 % |
Crysis Warhead, Enthusiast, 2560 × 1600, 4× AA | 30,0 | 30,7 | +2,4 % |
Crysis 2, Alien Vessel, Ultra, 1920 × 1080, AA on | 54,2 | 55,6 | +2,6 % |
Crysis 2, Alien Vessel, Ultra, 2560 × 1600, AA on | 32,4 | 32,8 | +1,2 % |
Crysis 2, City Hall, Ultra, 1920 × 1080, AA on | 38,8 | 36,3 | -6,3 % |
Crysis 2, City Hall, Ultra, 2560 × 1600, AA on | 22,7 | 21,1 | -7,1 % |
Crysis 2, Ultra, 1920 × 1080, AA on, průměr | 46,5 | 46,0 | -1,1 % |
Crysis 2, Ultra, 2560 × 1600, AA on, průměr | 27,6 | 27,0 | -2,2 % |
DiRT Showdown, Nevada, route 2, 1920 × 1080, 4× MSAA | 82,1 | 89,3 | +8,8 % |
DiRT Showdown, Miami, route 0, 1920 × 1080, 4× MSAA | 79,6 | 86,1 | +8,1 % |
DiRT Showdown, Baja Iron, route 1, 1920 × 1080, 4× MSAA | 88,8 | 96,0 | +8,1 % |
DiRT Showdown, Nevada, route 2, 2560 × 1600, 4× MSAA | 62,2 | 64,0 | +3,0 % |
DiRT Showdown, Miami, route 0, 2560 × 1600, 4× MSAA | 58,3 | 60,8 | +4,3 % |
DiRT Showdown, Baja Iron, route 1, 2560 × 1600, 4× MSAA | 62,7 | 66,8 | +6,6 % |
DiRT Showdown, Nevada, route 2, 1920 × 1080, 4× MSAA, GI on | 45,0 | 47,0 | +4,4 % |
DiRT Showdown, Miami, route 0, 1920 × 1080, 4× MSAA, GI on | 58,7 | 61,5 | +4,8 % |
DiRT Showdown, Baja Iron, route 1, 1920 × 1080, 4× MSAA, GI on | 57,6 | 61,6 | +6,9 % |
DiRT Showdown, Nevada, route 2, 2560 × 1600, 4× MSAA, GI on | 32,6 | 33,9 | +4,0 % |
DiRT Showdown, Miami, route 0, 2560 × 1600, 4× MSAA, GI on | 41,9 | 43,0 | +2,7 % |
DiRT Showdown, Baja Iron, route 1, 2560 × 1600, 4× MSAA, GI on | 39,1 | 41,9 | +7,2 % |
DiRT Showdown, 1920 × 1080, průměr | 68,7 | 73,6 | +7,2 % |
DiRT Showdown, 2560 × 1600, průměr | 49,4 | 51,7 | +4,6 % |
Max Payne 3, Chapter V, checkpoint II, 1920 × 1080, FXAA (MSAA off) | 67,7 | 68,9 | +1,8 % |
Max Payne 3, Chapter V, checkpoint II, 2560 × 1600, FXAA (MSAA off) | 45,0 | 45,6 | +1,3 % |
Max Payne 3, Chapter VII, checkpoint II, 1920 × 1080, FXAA (MSAA off) | 77,5 | 79,8 | +3,0 % |
Max Payne 3, Chapter VII, checkpoint II, 2560 × 1600, FXAA (MSAA off) | 54,9 | 56,2 | +2,4 % |
Max Payne 3, 1920 × 1080, MSAA off, průměr | 72,6 | 74,4 | +2,4 % |
Max Payne 3, 2560 × 1600, MSAA off, průměr | 50,0 | 50,9 | +1,9 % |
Metro 2033 benchmark, 1920 × 1080, AAA, DOF on | 39,7 | 40,7 | +2,6 % |
Metro 2033 benchmark, 2560 × 1600, AAA, DOF on | 21,7 | 21,9 | +0,8 % |
Metro 2033 benchmark, 1920 × 1080, AAA | 56,8 | 57,9 | +2,0 % |
Metro 2033 benchmark, 2560 × 1600, AAA | 33,6 | 34,2 | +1,9 % |
World In Conflict, 1920 × 1080, 4× AA | 89,5 | 90,0 | +0,6 % |
World In Conflict, 2560 × 1600, 4× AA | 61,0 | 61,0 | 0,0 % |
Šílený je nárůst výkonu v Battlefield 3 a k výraznějším nárůstům výkonu došlo i u kontroverzního Dirt Showdown, který je součástí programu Gaming Evolved.
V dalších hrách se rozdíly často pohybují někde v rozmezí 2–4 %. Zajímavé je, že jde prakticky o paušální nárůst výkonu napříč všemi tituly. Jen u pár testů najdete rozdíl 0 %, ale tam je to do velké míry zaviněno i tím, že jde o výsledky z vestavěných testů, které jsou zaokrouhlené na celá čísla a rozdíl se vejde do zaokrouhlovací chyby.
Každopádně jde o výsledky, které určitě majitele nových Radeonů potěší.