Obrázek je ve většině her podobný. Jasně vede Radeon X1650 XT, který kdysi přišel jako protizbraň proti úspěšné GeForce 7600 GT dost pozdě. Jeho 24 pixel shader procesorů (jestli si to pamatuji dobře, nechce se mi hledat) jej značně odlišovalo od Radeonu X1650 Pro, což byl vlastně jen přejmenovaný X1600 XT. GeForce 7600 GT je typicky s menším či větším odstupem druhou nejvýkonnější kartou, další karty obyčejně bojují o hratelné snímkové frekvence.
Potvrzuje se tím také to, co tehdy psala většina odborné veřejnosti. Návrh Radeonů X1000 byl (kromě X1800) svým poměrem ALU:TEX:RBE pokrokový a předběhl o trochu dobu. GeForce 7600 GT byla optimální pro tehdejší hry, Radeony X1600/X1900 už tolik ne, zato se jednalo o řešení s delším časem použitelnosti.
Testováno je typicky v rozlišení 1024 × 768 px nebo 800 × 600 px s nízkými detaily. Z testu se dá vyvozovat, že dnešní grafická jádra integrovaná v čipové sadě základní desky anebo dokonce přímo v procesoru jsou nejen daleko efektivnější ale zřejmě už výkonnější i absolutně.
Celý článek s vícero testy (a grafy) najdete na Inpai.com. Tip jsem získal díky tomuto vláknu fóra, kde je už "old school" test diskutován.