Test Opel Ampera: čtvrt kroku vpřed
Ampera posouvá použitelnost elektromobilů blíže širšímu auditoriu, zásadní zlom ve vývoji automobilismu ale rozhodně nepředstavuje.
Pozdravy z Bruselu: monitorování tlaku v pneu od 1. listopadu povinně pro všechny
Evropská unie nemá starost jen o naše žárovky, pomazánky či stabilizaci, ale povinně nám nechá sledovat tlak v pneumatikách, za naše peníze.
Mercedes E 2013: velký facelift nafocen bez maskování
A rovnou v jedné z vrcholných verzí E 63 AMG. Dvojitá přední světla vážně zmizí, vůz dostane úplně jiný přední nárazník i pozměněnou záď.
Škoda Octavia III 2013: nová Octavia odhalena skrze palubní systém
Nová generace Octavie chce být zřejmě tak trochu Audi. První odhalení si totiž střihla úplně stejným způsobem jako svého času nová A3.
Test VW Golf VII 1,6 TDI: více evoluce, než se zdá
Torzní zadní náprava, pětistupňový manuál a posun v designu srovnatelný s faceliftem. Tohle že má být ten revoluční Golf?
Bleskem
Škoda Rapid pro Čínu nafocena bez maskování, vypadá jako Darth Vader – Čínská verze Rapidu je hotová, v základu vypadá docela svérázně. Čtěte dále…
Renault Fluence 2013: facelift pro Evropu konečně oficiálně – Renault konečně kompletně odhalil inovované provedení Fluence. Má nové motory i lepší výbavu. Čtěte dále…
Mercedes A 45 AMG: 355koňová zbraň proti BMW M135i prakticky odhalena – Mercedes vzhled ani parametry svého prvního hot hatche už v podstatě neskrývá. Čtěte dále…
Právě testujeme Hyundai Veloster Turbo, takhle zrychluje první výkonný korejský kompakt (video) – Jak jezdí kompaktní Hyundai se 184 koňmi pod kapotou? Čtěte dále…
Volvo S60 Polestar: švédská M3 pořáží skutečné BMW M3 i Audi RS4 (video) – Co poráží, ona je roznáší na kopytech. Je ale otázkou, jak moc lze brát toto srovnání vážně. Čtěte dále…
BMW V12: mnichovské dvanáctiválce slaví kulatiny, možná poslední – Dvanáctiválcům dnešní doba moc nepřeje, ty od BMW své pětadvacátiny zatím přežívají. Čtěte dále…
Fiat prodělává v Evropě na 350 milionů korun denně, má však plán na záchranu – Nebýt Chrysleru, Ferrari a Maserati, mohla by to italská značka dávno zabalit. Čtěte dále…