Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Threadripper byl hobby projekt, který AMD nemělo v plánu. Jméno je původní „codename“. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 9. 9. 2017 21:57

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    Není to tak, že nad 16 vláken - závisí to na rozlišení. Třeba u x264 se uvádí, že to chce tak 80 pixelů výšky (šířka nerozhoduje) na každé vlákno (ale x264 spawnuje 1.5x enkódovacího vlákna na jádro/vlákno CPU) aby to moc netrpělo, ale univerzální to taky úplně nebude. Teda ideálně 80, minimálně 40 bylo takové hrubé "rule of thumb", jestli si to dobře pamatuju.

    Jinak ale není žádný problém rozsekat práci na víc kusů a enkódovat se sníženým počtem vláken paralelně. V extrémním případě třeba těch 32 instancí. Dokud teda stačí RAM, haha.