Hlavní navigace

Odpověď na názor

Odpovídáte na názor k článku Threadripper byl hobby projekt, který AMD nemělo v plánu. Jméno je původní „codename“. Názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.

  • Tento text je již více než dva měsíce starý. Chcete-li na něj reagovat v diskusi, pravděpodobně vám již nikdo neodpoví.
  • 9. 9. 2017 23:23

    Jan Olšan (neregistrovaný)

    Jo, v víceméně to tak je (jen jestli má x264/x265 hard limit na 128 vláken, to nevím, nikdy jsem o tom neslyšel a už 2S broadwell-EP by na to narazil).

    Ten threading ubírá na kvalitě kvůli tomu, že se nedá tak efektivně využít inter-predikce. Postih závisí na metodě - slice nebo tile-threading (libvpx) je hodně špatnej, WPP threading (x265) by měl být méně zatíženej a frame threads (x264,x265) také, AFAIK by mělo jít o nejlepší metodu.