Co se v tom videu ve skutecnosti rika - ze jsou ve hre bugy, hlavne povrchy, ktere odrazeji, i kdyz nemaji, a to globalne:
"And DICE has aknowledged that in some of their bug release notes"
https://youtu.be/jaUP4LucmZM?t=135
"Those buildings are way out of player area and the fact that the windows are raytraced means is a blanket rule across all surfaces."
https://youtu.be/jaUP4LucmZM?t=705
Dal se tam mluvi o noise artefaktech na nekterych mistech. Nvidia jasne doporucovala pro raytracing pouzit DLSS jako de-noising. BF5 ale na rozdil od dalsich planovanych raytracing her DLSS nepouziva. Pouzivaji svoji interni implementaci TAA, ktera ma ocividne problemy:
https://youtu.be/jaUP4LucmZM?t=867
Pak samozrejme i sama Nvidie a primo DICE mluvi o tom, ze v te implementaci jsou aktualne bugy ovlivnujici vykon/kvalitu:
"„*We recommend in this first release of DXR that “DXR Raytraced Reflections Quality” be set to “Low” due to Battlefield V’s known issues when using “Medium”, “High”, and “Ultra” settings. EA, DICE, and NVIDIA will also continue to optimize this implementation and deliver regular updates.“
https://www.nvidia.com/en-us/geforce/news/battlefield-v-rtx-ray-tracing-out-now/
Pointa je jasna - implementace raytracingu v BF5 byla udelana narychlo. Je zapnuta globalne - zda se podle roughness atributu materialu - takze pocita odrazy i tam, kde by nemela (krome tech zminenych na videu mluvi DICE i o listech na stromech, kerich atd.) a nepouziva doporucene techniky jako DLSS. Jinymi slovy presne to, o cem jsem mluvil pri uvedeni RTX rady. BF5 se tak neda brat jako "takhle to bude", protoze tak to nebude. Nejspis casem ani v tom BF5, az ty bugy opravi. Je to jen uplne prvni implementace zcela nove technologie.
Taky si vsimam snahy zdejsich AMD fans neco tvrdit, dat link a doufat, ze se tam nikdo nepodiva, protoze v realu se tam tvrdi neco jineho. Uz jsem tady nachytal Aznoha nekolikrat, ty zacinas taky. Bude to snad u vas fanatickejch AMD poskoku standard? ;)