Jenže s příchodem dynamického vyhledávání už tlačítko nemá smysl. Pokud je dynamické vyhledávání zapnuto (ve výchozím nastavení je), na tlačítko stejně nemůžete klepnout, protože se rovnou objevují první výsledky. A jakmile se Google naučil vydělávat na reklamě, tlačítko bylo spíš na škodu. Když uživatel přejde na výslednou stránku místo výsledků obalených inzercí, Google přichází o spousty dolarů. Přesto možná kvůli tradici zůstalo tlačítko téměř 16 let na svém místě.
" width="560" height="315" frameborder="0">
Na blogu Google Operating System si ale všimli nového easter eggu. Pokud na tlačítko najedete myší (a neklepnete), změní se popisek tlačítka i cílový odkaz. Místo I'm Feeling Lucky tak najdete „ I'm Feeling Puzzled“, „I'm Feeling Artistic“, „I'm Feeling Playful“, „I'm Feeling Hungry“, „I'm Feeling Wonderful“, „I'm Feeling Stellar“, „I'm Feeling Trendy“, „I'm Feeling Doodly“. Odkazy vedou na různorodé projekty Googlu, zábavná loga (Doodly) atp.
Vtípek však zatím funguje jen v anglické verzi vyhledávače. České „Zkusím štěstí“ je netknuto a z principu vlastně úplně zbytečné.