Růžový operátor zažívá výpadek interních systémů. Není to žádná drobnost, protože v důsledku vás neobslouží v prodejnách T-Mobilu, ale ani na zákaznické lince. Stejně tak mají potíže samoobslužná řešení Můj T-Mobile pro smartphony a na webu.
Ostatní služby běží bez potíží. Návrat k normálu firma očekává až někdy v odpoledních hodinách. O problému informovala 30. června 2020 v 8.14 hodin na Twitteru.
Oživeno 30. června ve 21.45 hodin: Původní příspěvky už firma smazala a před devátou večerní upozornila, že výpadek interních služeb nadále trvá. Řešení bude nakonec složitelnější, než odhadovala. Tudíž se na něm bude pracovat i přes noc z úterý na středu a zřejmě aspoň část středy.
Oživeno 1. července v 8.45 hodin: Výpadek přetrvává, jak operátor potvrdil v osm hodin ráno.
Oživeno v 13.35 hodin: T-Mobile nám sdělil, že výpadek nastal v hradeckém datacentru. Některé služby se prý již obnovit povedlo, konkrétní informace ohledně postupu zprovoznění služeb nám ale operátor neposkytl. Kompletní vyřešení si prý vyžádá desítky hodin, takže nevíme, kdy ke zprovoznění (samo)obslužných zákaznických kanálů dojde.
Oživeno 2. července v 13.15 hodin: Dnes dopoledne operátor v aplikaci Můj T-Mobile informoval, že samoobsluha zůstane vypnutá do 12.00 hodin. Následně byl údaj upraven na 14.00 hodin. Operátor každopádně očividně očekává brzké spuštění zákaznických služeb. Web jako takový už nicméně funguje.
Oživeno v 14.05 hodin: Do aplikace Můj T-Mobile se již lze přihlásit. Zdá se, že už všechno běží, jak má. Na svých kanálech operátor o stavu neinformuje od včerejška, viz tweety v galerii. Aktuální stav věcí zjišťujeme.
Oživeno v 14.55 hodin: T-Mobile nám potvrdil, že výpadek oficiálně skončil. Systémy prý fungují, ačkoli ještě za provozu probíhá „dočišťování“. Zjišťovali jsme příčinu problému. Podle operátora byl na vině hardware, který interní aplikace využívají. Konkrétnější T-Mobile není. O situaci nechtěl informovat, dokud si nebyl jistý, že všechno funguje, jak má.