Hlavní navigace

Toshiba otevřela callcentrum v Praze, získat informace bude snadnější

28. 2. 2012

Sdílet

Zdroj: Redakce

Pokud máte notebook od Toshiby, máme pro vás dobrou zprávu. V Praze bylo otevřeno nové callcentrum značky, kde se můžete získat poprodejní informace o produktech značky, pomohou vám s případnými problémy, pokud na nějaké při používání narazíte, a případně vám doporučí nejbližší autorizovaný servis. A to vše v češtině i slovenštině a v každý pracovní den.

Nové centrum bude k dispozici na čísle 296 739 006 a dovoláte se od pondělí do pátku mezi 9. a 18. hodinou. Pokud zavoláte kvůli technickému problému, operátor by měl být schopný určit, zda je chyba v softwaru (a případně vám pomoci s opravou chyby), nebo v hardwaru (a v tom případě vám doporučí servis). Na lince bude také možné zakoupit třeba rozšířenou záruku či zaregistrovat svůj počítač.

 

Kromě Prahy bylo nové centrum se stejným účelem otevřeno také v Istanbulu. Ohledně kvality podpory žádné informace nemáme, protože zpráva se o tom přirozeně nezjišťuje a takové věci se porovnávají docela těžko – celkově je ale zpravidla lepší, pokud si podporu zajišťuje samotná značka (Toshiba) namísto nějaké externí firmy, a tak snad budete spokojení.

Zdroj: TZ