Tvůrce AdBlocku žádá peníze, aby prostřednictvím reklam bojoval proti reklamám

27. 8. 2013

Sdílet

 Autor: Redakce

V této době není problém si o peníze zažádat prostřednictvím portálů jako Kickstarter přímo u spotřebitelů, abyste mohli rozvinout vlastní myšlenky. Projekt, který ale zavání přinejlepším pokrytectvím, požadovanou částku vybral. Tvůrce populárního doplňku pro webové prohlížeče chtěl aspoň 25 000 dolarů. V současnosti má k dispozici přes 33 000 dolarů. K čemu takové peníze potřebuje? Chce, aby se lidé dozvěděli o AdBlocku. Ano, to je ten doplněk, co skryje reklamy na webu.

První diskuze by se mohla týkat toho, že reklamy spoustu webů živí. Je sice hezké žít ve světě bez reklam, ale bez zdroje obživy jednoduše spousta služeb a stránek nemůže fungovat. Blokování reklam se proto zdá jako cesta do pekla. Skutečně málokdo by reklamy vyměnil např. za model předplatného. Jestli chcete podpořit své oblíbené weby, blokováním reklamy jim vděk nevyjádříte, právě naopak.

 

Teď se vraťme k tomu, jak chce Michael Gundlach, tvůrce AdBlocku, rozšířit povědomí o doplňku. Samozřejmě prostřednictvím reklamních pruhů. Takže získat peníze prostřednictvím reklamy, proti které brojí, je podle Gundlacha v pořádku? Může svět vůbec existovat bez reklamy? Jak byste se bez ní dozvěděli o řadě služeb a produktů? Myšlenky vývojáře zřejmě příliš nepodporují ani sami uživatelé.

Zatím se jich našlo kolem dvou tisíc. Sběr financí si vytyčil minimální cíl ve výši 25 000 dolarů. Za padesát tisíc ale autoři vyvěsí banner na Times Square a za sto padesát tisíc si koupí prostor v New York Times. Kdyby se jim náhodou podařilo vybrat 4,2 milionu, odvysílají spot během Super Bowlu v roce 2014. Sběr bude pokračovat ještě necelý měsíc. Co si o projektu myslíte vy?

bitcoin školení listopad 24

via Neowin