Tvůrce Battlefield 3: krokem č. 1 při testování CPU ve hrách

2. 11. 2011

Sdílet

 Autor: Redakce

Včera se Johan Andersson, pracující jako rendering architect v DICE (vývojářské studio stojící mj. za sérií Battlefield), na svém osobním Twitteru vyjádřil k harwarovým rozborům současného hitu – Battlefield 3.

Volný překlad: Krok číslo jedna, pokud testujete výkon procesorů (CPU) ve hře – nebuďte limitováni grafickou kartou (GPU) kvůli příliš vysokému rozlišení / nastavení. Tento detail překvapivě mnohým uniká.

Vzpomínáte ještě na opravdu velkou diskuzi na téma herní testy pod článkem Nejsilnější Bulldozer: recenze osmijádra AMD FX-8150? Teď tedy víte, na čí straně pře by byl jeden z vývojářů Frostbite 2. Johan tím mimochodem vlastně řekl, že to hlavní uniká i AMD, jelikož ta v Reviewer's Guide srovnávala procesory v Battlefied 3 také v nastavení, kde byl evidentně limit hlavně ve výkonu grafické karty.

ICTS24

Aktualizace: AMD ohledně Battlefieldu 3 perlí dál. Antal Tungler, technický PR AMD, vydal na blogu AMD „Vašeho osobního mini-průvodce BF3“. Tabulka je pro rychlé orientační nastavení dle konfigurace docela fajn, ale průkazné screenshoty ukazující rozdíly v nastaveních anti-aliasingu zmenšené na nějakých 300 × 185 px jsou skutečně legrační.

" width="560" height="315" frameborder="0">