Společnost zatím ještě nikdy nebyla v plusu, svou ztrátu ale výrazně neprohlubuje a pohybuje se v úrovni roku 2010. V první polovině letošního roku ale firma prodělala o 41 % více než loni ve stejném období. Tržby ale stále rychle rostou, v prvních šesti měsících 2013 to bylo více než dvojnásobek oproti loňsku. Firma zatím žije především z reklamy, překvapivé je, že 65 % tržeb pochází z mobilů, to je mnohem více než u Facebooku (okolo 40 %).
2010 | 2011 | 2012 | 1. pol. 2012 | 1. pol. 2013 | |
tržby | 28,3 mil. USD | 106,3 mil. USD | 319,9 mil. USD | 122,4 mil. USD | 253,6 mil. USD |
zisk/ztráta | -67,3 mil. USD | -128,3 mil. USD | -79,4 mil. USD | -49,1 mil. USD | -69,3 mil. USD |
Twitter má aktuálně 218,3 milionu aktivních uživatelů měsíčně, z toho 49 milionů pochází z USA a 169 milionů ze zbytku světa. Firma odhaduje, že 5 % účtů je falešných nebo spamových. Denně se jich k síti připojí 100 milionů. Každý den pak vyprodukují půl miliardy tweetů, celkově už bylo napsáno přes 300 miliard zpráv.
Každý měsíc uživatelé otevřou timeline více než 150miliardkrát, na jednoho uživatele připadne 691 otevření timeline za měsíc. Za každých 1000 otevření přitom Twitter na reklamě utrží 80 amerických centů.
Vývoj počtu aktivních uživatelů Twitteru
K 30. červenci 2013 měl Twitter zaregistrováno 6 amerických patentů, dalších asi 80 je ve fázi schvalování. Ve firmě pracuje 2000 lidí na plný úvazek, loni to nebyla ani polovina (900). Kompletní výsledky a další zajímavosti najdete v dokumentu na sec.gov.